Křupavé krekry

Také se vám stává, že svojí low carb stravu občas potřebujete doplnit něčím křupavým. Tak na to mám jednoduchý recept.

Stále opakuji, že pečení je hra, tak se není třeba striktně doržet recept. Uvedené suroviny můžete libovolně kombinovat a třeba nahradit právě tím, co máte po ruce.

Recept:

  • 250 g semínek a ořechů (já použila: slunečnicové semínko, lněné semínko, dýňové semínko, mletý mák, chia semínka a sezam)
  • 3 celá vejce
  • sůl
  • parmazán

Nejdříve semínka rozmixujeme v sekáčku na jemno, přidáme vejce a sůl a zamícháme.

Lowcarb-recept

Low-carb-krekry

Low-carb-krekryVznikne nám lepkavá kompaktní hmota, kterou natřeme na pekáč pokrytý pečícím papírem. Uhladíme a nakrájíme na menší obdelínky a posypeme parmazánem.

Low carb recepty

Low-carb-krekry

Pečeme v troubě na 160°C 10-15 minut. Krekry vyndáme a opět dořízneme naznačené tvary. Tajemství křupavosti je v tom, že je opatrně otočíme a opět dáme péct na 10 minut. Já je nechávám po upečení ještě dojít ve vypnuté troubě a křupavý efekt je zaručen.

Takto vysušené krekry vydrží v uzavřené nádobě křupavé i týden. Já si je ráda beru na své cestování.

Low-carb-recepty

Low-carb-krekry

Lenka Čermáková
Jsem nadšená kuchařka low carb dezertů a především propagátorka zdravého jídla. Chci vás inspirovat, motivovat a posouvat. Můj příběh naleznete zde: >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů